2016

Novoroční předesvzetí? Od fáze, kdy jsem si dávala ta nesmyslná, přes období, kdy mi tyto sliby přišly jako hloupost, jsem se dostala k momentu, kdy si dávám předsevzetí, která mají smysl. Alespoň pro mě. Většinou. Jsou velká i drobná, osobní, občas legrační nebo tajemná. Ale jsou moje. Už teď se těším, až je budu jedno po druhém škrtat i až na některá z nich vůbec nedojde. Prostě se těším na ten nový rok jako takový. Bude totiž super. Nedovolím mu být jiným.

1. Budu ještě lepší než v roce 2015.
2. Pokusím se deset minut denně strávit sama se sebou v tichu děláním ničeho.
3. Nebudu dělat věci ze setrvačnosti.
4. Budu psát svědomitě články na blog (haha).
5. Nechám se občas dojmout, naštvat či rozplakat.
6. Podniknu super výlety do Bruselu, Mnichova a třeba ještě někam.
7. V každném dni najdu důvod se na něj usmát.
8. Udělám si tu nejlepší (forever alone) oslavu pětadvacetin.
9. Budu číst jen tak moc, jak mě to bude bavit.
10. Naučím se upřednostňovat kvalitu před kvantitou.
11. Najdu rovnováhu mezi šetřením do budoucna a každodenním užíváním.
12. Absolvuju dva týdny bez cukru.
13. Budu-li před Vánoci v Česku, pojedu za hranice na trhy.
14. Nebudu tvrdit, že fakt už konečně zhlédnu sto nej filmů podle CSFD, protože vím, že nezhlédnu.
15. Zavedu si povinné relaxační chvilky.
16. Koupím si foťák.
17. Budu jíst víc zeleniny i ovoce.
18. Za každý nový kousek oblečení vyřadím jeden starý ze šatníku.
19. Najdu odvahu udělat důležité rozhodnutí.
20. Budu se věnovat něčemu, co mi nejde (nebo si to aspoň myslím).
21. Nebudu si dávat opakovaná předsevzetí.
22. Zkusím něco, co jsem nikdy nezkusila.
23. Zruším si účet na Instagramu.
24. Budu víc poslouchat své tělo.
25. Naučím se udělat most ze stoje nebo to alespoň zkusím.
26. Nebudu dělat věci jen proto, že bych měla.
27. Budu se hodně smát, protože to je super a nic to nestojí.
28. Vzdělám se v oblasti kávy a její přípravy.
29. Daruju krev.
30. Nebudu tak vybíravá, v jídle především.
31. Budu stopovat.
32. Prozkoumám pražskou kavárenskou scénu (aspoň trochu).
33. Udělám něco, co by mě ještě 1. 1. nenapadlo, že udělám.
34. Budu se vzdělávat, aspoň trochu.
35. Zkusím upéct své první makronky.
36. Naučím se občas vypnout mozek a dělat věci bezhlavě.
37. Budu šťastná. Zase.

3 komentáře:

  1. Krásné plány! Šťastný nový rok! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby se ti tvé cíle splnily. :) Jsou velmi inspirativní, možná napíšu podobný článek.

    OdpovědětVymazat